bad-hair-day

hejsan!

igår efter skolan begav jag och ida oss ner till videomix och hyrde film. sen fikade vi semla på trädgårdscaféet! mycket mysigt! efter det tog vi, dumt nog, strandvägen hem vilket resulterade in ganska många skratt. man behövde iaf inte va rädd för att man skulle ha mjäll i håret efter den cykelturen! ;D
när vi kom hem till ida spelade vi lite guitar hero och sånt. sen åkte jag snabbt, eftersom jag hade medvind, och åt. sen hem till ida igen. då kollade vi på filmen. handlade om ett par som fick motorstopp och är tvungna att ta in på ett mystiskt motell. de sätter igång en film där de ser några blir mördade.. efter ett tag kommer de på att filmen utspelar sig i samma rum som de just då befinner sig i. ja, ni kan själva tänka er hur det går sen. ägaren försöker mörda dem & sånt. den var helt okej. men megaläskig :P

idag har jag bara tagit det lungt.. städat rummet, lagat lite mat och skriver nu ett kort till ida eftersom jag ska på tjejmiddag dit ikväll. kommer bli megamysigt! ska snart hem till maja där jag ska klippa hennes lugg (?) och hjälpa henne med outfiten! :)

trevlig helg!

pusssssssss.

Kommentarer
Postat av: S A R A

hoppas luggen blir bra =)

2008-01-26 @ 16:16:20
URL: http://zaaurahs.webblogg.se.webblogg.se
Postat av: VL

BILDERNA :D

2008-01-27 @ 11:37:40
URL: http://vickylindell.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0