sofis mode

image92första skoldagen efter lovet har varit helt okej. gick ovanligt snabbt eftersom vi såg på film på spanskan och hade vikarie på svenskan vilket ledde till en utflippad lektion. efteråt åkte jag & emma till pumpen (haha) och handlade niggahbolls.. man kan ju säga att jag har dåligt samvete nu, eftersom jag inte var med på idrotten heller pga förkylning. men imorgon blir det friskis vad som än händer! 

köpte förresten sofis mode idag. och den tidningen var faktiskt mycket bra. där fanns saker till lagom priser, bara mode och lagom pris (15 kr + aftonbladet) så jag lär få åka och handla den var måndag hädanefter!

nu ska jag se på tv.

pusssssssssss.

Kommentarer
Postat av: ditt samvete

då kan jag låna den av dig någon gång :)))

2008-02-25 @ 20:12:56

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0