prommenad

god kväll!  (detta inlägg blev inte utlagt igår, så lägger ut det nu)

just nu sitter jag & väntar på att maen ska bli klar, och att jee ska ringa mig så jag & emma kan bege oss dit.

idg har jag prommenerat ner till stan med ida, vicky & chantelle. fikade på maddes, handlade en jacka och mös :) sen gick vi hem igen. annars har jag inte gjort något annat idag. :)

malmö igår var väldigt skoj! hade en lyckad shoppingtur vilket aldrig är fel. i sånna fall bara för ekonomin. jag hittade iaf ett par svarta jeans, ett par beiga chinos, en adidas-jacka, en t-shirt med twiggy på, en foundation, en parfym, en bag och presenter till ida ;) mktmkt bra!

imorgon ska jag träffa emma. vi ska nog fika på subway eftersom jag aldrig varit där. på torsdag ska pappa& jag fixa min födelsedagspresent, tror jag! sen måste jag även hinna med att hälsa på min gamla lilla mormor och min höggravida syster. så jag kommer, förhoppningsvis, ha fullt upp på lovet.

maja & lollo; jag tycker ni kan komma hem nu! :/

pussssssss.

Kommentarer
Postat av: VL

nej men det var ju inte helt fel, synd om jackan bara.. :/ haha

2008-02-22 @ 17:22:01
URL: http://vickylindell.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0