namnsdag idag - julia

image84god dag!

denna veckan har bara rusat förbi. vilket inte har varit helt fel eftersom jag har lov nu! :)

igår var jag i med majs efter skolan. vi åkte ner till videomix och hyrde film. blev ciao bella som inte var så hemskt bra! ;P sen träffade vi fröling på bussen. <3 :) vi kollade på filmen, åt thai-mat. sen kom fröling hem till maja. kollade let's dance och snackade massa! mktmkt mysigt. och nu är maja påväg till österrike. och lollo är nog snart där. saknar er, mina pinglor.

idag har jag varit nere på videomix och lämnat filmen. vaknade även med en fökylning som jag gärna hade varit utan. menmen.. snart kommer min släkt och ida :P jag ska ha kalas! thaha.

förresten bad emma mig att skriva ett helt inlägg om henne i min blogg. men tycker hon får nöja sig med några rader här. läs gärna hennes blogg också. hon var megasöt och skrev några fina ord om mig som verkligen värmde. sötnos!  http://emmarolfsdotter.bloggspace.se/

emma och jag gick i samma klass från 3an-6an. då var vi ganska bra kompisar och hade skoj tillsammas :D. sen bytade hon skola och vi tappade så gott som kontakten. men nu, tre år senare går vi i samma klass igen, och kommer göra det i två år framöver. och det roliga är att vi är desamma som vi var i trean! känns inte som om vi har gått i vars en klass. och det är skönt. för emma är verkligen en av de snällaste personer jag känner. du är alltid så snäll mot mig och positiv. du kan, som mång andra har svårt för, verkligen säga vad du tycker och berömma en för saker man har gjort. och det ska du ha tusen kramar för!
du är verkligen en sann vän, sötnos! <3 :)

Kommentarer
Postat av: A

då har jag också namnsdag! (delvis)

2008-02-16 @ 14:15:36
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: JOHANNIS

GRATTIS ! :D

2008-02-17 @ 20:29:02
Postat av: Emma

nu var du allt söt! :) tack så mycket snuttan =)

2008-02-19 @ 10:43:23

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0