helgen

hejsan allihopa!

jag kan meddela dig, lollo, att jag lever. man alla läxorna börjar ta kål på mig. jag hatar verkligen dem!

i fredags var jag i skolan och hade "håla" på matten och håla på spanskan. underbart! sen tog jag bussen ner till stan och mötte ida. vi handlade lite smått & gott, sen hyrde vi film. åkte hem om först och åt, sen cyklade jag hem till fjärt och kollade på filmen. ida fick damp. sen, när cp-filmen var klar cyklade jag hem!  mycket mysigt! :)

i lördags vaknade jag vid halvtolv. gick sedan upp & städade & pluggade lite. sen åkte mammie och jag till syster yster. åt middag där och busade med busfröet. sis mage är megastor nu! snart kommer lilleplutt! :D
åt massor med choklad och pratade igenom hela livet och dess problem. sen nannade mamma & jag där.

idag vaknade jag nio och var gaaaanska trött. åt bullar och busade lite, sen åkte mammie & jag hem.
har bara pluggat och gått och smygäit på chips.
nu måste jag öva på min muntliga framställning som jag har imorgon. usch!

pussssssssssss.

Kommentarer
Postat av: *mYsTeRy WoMAN*

bra att du lever :))))))))

2008-02-03 @ 13:15:18

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0