hej & välkommen till julia's skönhetssalong!

känns faktiskt lite jobbigt att skriva samma saker på bdb som här. menmen...

idag var det iaf skola. gick snabbt. hade om induviduellt val. tror det blir musikverksamhet och datorkunskap. :) eller retorik! får se! sen hade vi lån håla.. efter skolan åkte jag hem ett tag och tog det lungt. sen blev det slut å det lugna när emma kom på sin förbeställda tid på min skönhetssalong. hon fick fransk manikyr GRATIS eftersom hon var min första kund ;) thihi

pappa var här precis och hämtade ett bord som låg i trädgården som vi skulle slänga. han är allt rolig han.
snart ska jag på friskis med jujju. sen ska jag slappaaaaaaaa :D

pussssssssss



Kommentarer
Postat av: oliiviia :)

oj så snyggt! har du målat de naglarna?

2008-02-07 @ 14:02:22
URL: http://laislabonita.webblogg.se
Postat av: Andrea

hehe, om du väljer musikverksamhet så får vi väl se dig framträda inför alla i aulan?;P men du, jag rekomenderar starkt retorik:D:D men vill du bli diplomerad gymnasieekonom så krävs iof datorukunskap, men det är under förutsättningarna att du väljer ekonomi som inriktning i tvåan:D hehe.. men men, tar du miljö så välj iallafall retorik, om du gillar mycket att tala inför en grupp människorD:D det är NÄÄÄÄCE:D

2008-02-08 @ 16:41:47

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0