grattis på mig

image83idag fyller jag år. sjutton år. inte illa alls. och dagen har varit mycket bra!
började med att mamma kom och väckte mig klockan sju med bakelse, ljus och lite presenter. sen sov jag ett litet tag till, sen begav jag mig till skolan. träffade ida direkt som nog gav mig den bästa presenten, som var att jag ska få gå på konsert med henne. och där var lite olika alternativ som jag har att välja imellan. wiii, vad söt du är :D
efter det hade jag sega lektioner. fick sång av tjejerna :) mycket sött. sen var det bild på sista lektionen. blev klar med min målning där vi även fick reda på vilket betyg vi låg på. och det är jag mycket nöjd över :D sen efter skolan åkte jag hem, åt sista biten av min budapest-bakelse. sen kom syster och hämtade mig. åt middag på danny's med pappa och sis + familj. myspys! fick presentkort på kicks så att jag kan köpa mig en parfym. sen ska pappa & jag ut och shoppa en dag :)

nu är jag hemma och ska kolla på tv. sen är det bara skola imorgon också och på måndag är det looooov! :D

fint väder jag hade önskat mig idag va? ;)

hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag! :)

pussssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis grattis! :D
Va bra att du hade en grrym födelsedag, det förtjäna du ;)

2008-02-15 @ 16:25:18
URL: http://livbojen.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0