frissan

tjolahopp!


idag hoppade jag övar idrotten eftersom jag inte hade någon större lust. maja åkte hem efter idrotten. hoppas allt löste sig <3 . på svenskan hade jag muntlig framställning som gick helt ok. läste precis igenom kommentarerna från klassen som var bra. nu vet jag vad jag behöver arbeta på, som är bra! :D '

efter skolan cyklade jag ner till frissan. träffade även janus där som också skulle klippa sig. han var borta snabbt igen. själv fick jag sitta där i ca 2 timmar för att pimpa frisyren. ingen stärre skillnad. bara lite mörkare och lite kortare. :)

hann inte med träningen.. så får bli imorgon

nu är det tv.

pussssssssssss . 

Kommentarer
Postat av: Maja

inget viddar med mig tyvärr! Måste nog åka till sjukhuset :/
Synd att jag missa din redovisning! men roliogt att den gick bra :D

2008-02-05 @ 08:52:59
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0