<3<3<3

image73gud vad många snälla det finns där ute. 40 kommentarer har jag fått på min bdb under bilden den 14/2 :D
verkar som om jag kommer få en mycket trevlig födelsedag. fast det känns så klart inte som förr. när man knappt kunde somna på kvällen, för att man bara ville att mamma & pappa skulle börja sjunga. eller haha.. deras sång var väl inte den bästa, men presentöppnandet var iaf nära. och det gillade man! men imorgon blir det iaf sovmorgon, sen på kvällen blir det restaurangbesök med pappa, sis m. familj. myspys. hoppas jag får nåt fint också. fast iofs har jag bara önskat mig pengar. så ska väl inte hoppas på för mkt :)

ha en bra kväll, & en bra alla <3<3<3's dag!

Kommentarer
Postat av: fröling

jaa. :D detsamma :**

2008-02-13 @ 20:11:46
Postat av: Estelle

Söta bakelser!

2008-02-16 @ 15:13:53
URL: http://estelles.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0