vi drar till malmö baby!

jag fryyyyyser fingrarna av mig.

men idag har jag iallafall varit i Malmö och julhandlat med mamma! :) mycket mysigt. såg lisaplace inne på waynes. lite småcoolt. köpte en skinnjacka på H&M. en mc jacka som jag då redan har tänker ni och ja, fast denna är kort och mer en sån man har innomhus ist för kavaj! :) sen lite annat smått och gott. kom hem vid fyra. ikväll ska jag träffa maja.

har precis bokat biljetter till timbuktu som jag får av mormor i julklapp. så elsa och jag, vi drar till malmö på onsdag. fett najs. heheheh.

nu ska jag frysa lite till. pözzpözzpzözzzpzözözöz

Kommentarer
Postat av: Majsbajs!

åååh, timbaktu! vad avis jag är!

2008-12-13 @ 17:34:09
Postat av: Anonym

Jag tror ja vet vilken jacka du menar;) Om du kollar min bdb så har jag den på mig på ett foto;)puss på dig och vi ses nu<3<3

2008-12-13 @ 20:04:09
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nej ja köpte den inte:( men ville för den är så himla snygg!!!!men kanske senare;)puss

2008-12-13 @ 21:04:27
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0