timbuktu 17/12 2008

igår var det tikbak. slutade tidigare och stack hem snabbt. sen till stationen. träffade säbbe där ett tag. gick inte att ladda kortet så fick gå in och ställa mig i kö. var på nummer 18 och jag fick 29. men en gullig liten arabgubbe gav mig en av sina nummerlappar och då gick det snabbare! :D sen hoppade jag på tåget och träffade elsa och hennes kompis gustav. när vi kom dit kollade vi i lite affärer. elsa berättade om sin knasiga dag och snubblade nästintill hela tiden. åt på mc donalds, fikade på espresso house tills klockan var lite över åtta, sen gick vi till KB. fick vänta där i cirka en halvtimme på timbak sen kom han ut. sjutk bra, sjukt svettig och sjukt rolig. när tingsek varit och sjungit på scenen gick timbak under hans mic utan att ens slå i huvudet. hahaha, såg såå roligt ut. och att han hade en röd mössa och liknade nils karlsson pyssling gjorde det ju inte sämre ;) haha! sen testade han att dansa lite balett. "jag kommer inte kunna gå på en vecka efter detta". haha. efter konserten stannade vi kvar och fick tibaks, tingseks och svantes från damn autografer. och timbak & svante skrev även på mina vita converse . hihihi. sen gick vi tiill stationen. en mkt härlig dag!! :D

idag bakade jag, emma och maja julgodis. sen tog vi med oss det på knytkalaset i skolan. mycket trevligt. sen kollade vi på repte inför julkonersten. mkt skoj. :D sen åkte jag & emma buss med jonte och janus så nu är min cykel på skolan. ska nog ta och vila lite nu för kom hem vid två och gick och la mig halv tre. hihi. bilder finns på bilddagboken och facebook.






Kommentarer
Postat av: louise

NAJS :D

2008-12-18 @ 18:42:57

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0