so i can shake you

idag kom det vi alla så länge väntat på. ja, just det - SKOLKATALOGEN!


skitskoj att sitta och kolla på alla. så många nya ansikten. :)

jag slutade vid elva idag och stack hem och skrev klart spanskan. nu ska jag bara lära mig allt utantill. usch.. jag är nervös. men det kommer gå bra! :)

jag är extremt sugen på kakor. men ska försöka låta bra. får bli en macka istället.

förresten så kan jag inte ta emot meddelanden på min mobil idag. emma sa att hon skickat ett och elin två. hm.. det är och förblir ett mysterie. mwihi

nu ska jag kolla på tv. tjennat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är:D<3

2008-12-09 @ 19:29:50
URL: http://norakerekes.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0