skooooooooooor, zapatos, shoes, scarpa!!!

jag har nog börjat gilla skor. eller så är det bara för att jag inte har råd, inte kan gå i dem och känner mig utklädd i dem när jag väl har dem på mig. så får jag drömma om dem ist. men dessa var grymt snygga!






dessa var också smått coola!! :D



och dessa från bianco footwear. dock för 900 spänn!

jag har ju ett och endast ett par högklackade. de är fula och jag förstår verkligen inte varför jag köpte dem. men jag hade tänkt köpa nitar på panduro och sendan limma på dem lite coolt. borde funka tycker man. haha. så vi får väl se. to be continued här med. ;D haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De två understa är skit snygga!!Men fattar verkligen inte hur men kan gå i dom längst upp:P:S

Sjukt höga!

2008-12-25 @ 14:24:22
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: louise

faaaaaaaaan va balla de högst upp va. och de längst ner :))

2008-12-25 @ 15:52:21

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0