refresh your smile honey - it's a new year!

god nyårsmorgon som ida hade sagt. höhö

igår kom ida hem till mig med sin shuffle som vi fixade musik till. dock fik hon inte med sig musiken för jag hittade inte mitt USB minne.... sen stack hon hem & åt och jag stack till maja. där träffades tjajorna och myyyste. haha. vi spelade spel, snackade och hade allmänt skoj. lite catch up. stack hem vid tolv.

idag har jag inte gjort något för jag vaknade för tjugo minuter sedan. har duschat bara. och ska snart packa ihop mina grejer så att mamma kan köra dem till elin. sen ska jag cykla ända dit. bajs!!

just idag känner jag att jag saknar exakt alla jag känner och vill bara träffa dem och ge dem en nyårskram..
men ni får ha det så trevligt ikväll allihopa!!!!!

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0