livin' on da edge

god förmiddag! sitter här och har precis fyllt i mina nails. egentligen hatar jag att ha långa naglar men jag måste stå ut nu tills nyår. eller de är inte långa, men ja. ush.. haha!
idag ska jag träffa my beloved lollo. vicküpicküdaspäronpungen kommer förhoppningsvis och lämnar USB minnet till mig så att jag får säga hejdå innan hon åker. sen ville ida komma och lämna något till mig. och det värsta är att jag har inget till henne. dock har vi inte sagt att vi ska köpa saker till varandra och jag har verkligen inte råd.... hrmph..
sen ska jag leka lite med mina julklappar. hihi. eller om det går å leka med en halsduk är fortfarande oklart. :D

gick frässten och la mig klockan fyra inatt. är man cool eller är man? livin' on da edge!!

aja, hoppas ni får en bra juldag.


Kommentarer
Postat av: louise

jag kunde inte sova igår :'( kunde ringt mig ju!

2008-12-25 @ 15:53:46

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0