jordskalv

imorgon är det timbuktu i malmö som gäller. hihi, kommer säkerligen bli megafunny. :D
dagen i skolan var mkt bra. mina M.E.S:ar var tillbaka. hehehe. :F
sen plugga med ida efter skolan.
dagens roligaste var lätt när chonny tog bedövningssalva på läpparna och stod rakt upp och ned och saglade som bara den. där har vi förklaringen till de stora pölarna i korridoren. heheheh. haha! även jag testade det fast inte lika mkt dock. mådde bara illa och fick huvudvärk efter ett tag.

förrsten. fick tre sms imorse. fikc verkligen tänka efter.. hm, jag fyller väl inte år idag? men i alla stod det: kände du hur det skakade, hur mår du? och sånt. haha. jag sov alltså och missade århundradets jordskalv här i sverige. bajs!! men det är iallafall ett tecken på att jag sover gott. aight?

nu ska jag plugga lite mer matte, sen ska jag chilla gunilla.

tjennat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah, lugnt. jag sov också vidare. och calle. och felicia & siri i min klass kom till skolan idag & trodde vi skojade. hon visste inte ens om det? hahah

2008-12-16 @ 18:17:29
Postat av: elin

haha, hon provade det hemma hos mig med. jag hade bedövningssalva som jag fått så fick hon också prova :P megaknas

2008-12-16 @ 19:04:08

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0