jag hör med husse och tar bussen in till stan där det lyser tryggt

hela världen är så underbar, på bussen in till stan.

hahaha.

iallafall. pappa ringde och väckte mig imorse och sa att vi ska ner till stan idag och köpa kamera. iiih. ska bli så skojsigt. fast kommer nog inte få den på några dagar. men ändå! :D

igår skulle jag egentligen ta bussen ner till stan med lollo & ida men såklart missar jag den eftersom jag tjatat på lollo att hon måste hinna med den :P så de åkte ner och hyrde film. vi ville se monster som handlar om en amerikansk seriemörderska (heter det de om det är en tjej?) men den fanns inte så arne får fixa! haha. blev ist barnhemmet som är en spansk skräckfilm. ganska bra men jag tror inte jag & lollo var lika koncentrerade som ida. hahaha.
sen testade jag att äta en liiiiten bit "schuschi" haahahha. fast det var sjukt äckligt. tack vare att min syster säger att ålar är asätare.. :( haha.

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: l to da e

haha schuschi va väl ändå gott? filmen var dålig, fast jag trodde ändå att tomas skulle komma och mörda mig på natten :/

2008-12-26 @ 18:02:14
Postat av: Maja

skoj med kameran ;D

2008-12-26 @ 19:06:05

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0