i got you babe

usch vad jag är gnällig och irriterad idag. stör mig på folk. kanske borde stanna hemma och bara tycka synd om mig själv? eller blir det bara värre då?

jag får skitlätt förhoppningar och när folk sedan helt plötsligt ändrar sig blir jag depp. så det ska jag lära mig, att om någon lovar eller säger något ska jag inte tro på det fullt ut. fast det borde jag redan ha lärt mig. jag tror nog för goda saker om folk..

jag får helt enkelt göra det bästa av situationen när den är som den är. man får gilla läget i alla lägen. höhö!!!

ska nog äta frukost. kan vara därför jag är gnällig! ;D

Kommentarer
Postat av: eve

Du ska stå på dig jullan! Hoppas du får ett bra nyår iallafall :)

2008-12-30 @ 14:38:26
Postat av: Maja

du är utmanad kolla min blogg ;) Och jag känner igen det där, får också förhoppningar och går och väntar så blir det inget! hemskt tråkigt! fast börjar lära mig!

2008-12-30 @ 16:22:10

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0