ett inlägg till emmisen

emma, du är så otroligt bra. du skyddar mig mot allt och lär mig att stå på mig och inte vara lika känslig. att du vågar säga till beundrar jag dig för. jag önskar att jag vågade göra detsamma. och göra likadant för dig när du behöver det. och så är du bäst på att ge komplimanger. (jag var ganska bra på det nu också ju ;D) ville bara säga det. hihi. fniss. :) ha det megabra på gran canariefågel kompis!! :D GOD JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ DIG!!

un petit, comon schnala, så nåt, det fixar jag, fett najs (okej, du sa det först).


hahahaha, denna bild är egentligen sjukt hemsk men gullig på samma gång.
(skickar den till dig sen)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har några saker jag måste säga;

1. den bilden är fett najs! (haha där kom det ;))

2. DU är fett najs!

3. jag blir alldeles gråtig och glad och du är underbar! Hoppas att du också har det så bra här hemma, du får typ mejla alla hemlisar som jag kommer att missa nu när jag är borta. Vi ses snart igen, god jul och gott nytt år vännen <3333

2008-12-19 @ 17:19:39

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0