Dance With Somebody - Mando Diao

morsning korsning.
chillig dag i skolan. vann godis på italienskan eftersom att jag är skillad på bingo. hehehe. sen så gick brandlarmet på svenskan. ganska skönt. psykologin gick ganska snabbt. :) men M.E.S (maja, emma & sebastian) var inte i skolan idag så det var lite segt... :( hihihi. efteråt stack jag till momo och fikade, sen hem. ska snart städa och plugga lite matte. emma var också här en runda för att hämta sin mattebok.

jag vill se mando till våren med deras nya skiva. meganajs juue. men först och främst timbak i övermorgon. fett najs. hehehe.

wellwell, have a nice evening. skriver nog mer sen för jag känner nog för det.


Kommentarer
Postat av: Zlatan

hahahahhaha "skriver nog mer sen för jag känner nog för det. "





m-m-mando i vår jaaaaaaaaao. puss

2008-12-15 @ 18:25:53
Postat av: VL

Skolan vill serriöst mörda oss NVare. En timme efter brandlarmet fick vi reda på att där ens varit ett. haha inte lätt.. ;)

2008-12-15 @ 21:27:39
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: VL2

plus, mando rocks!

2008-12-15 @ 21:29:00
Postat av: VL2

plus, mando rocks!

2008-12-15 @ 21:30:04
URL: http://vickylindell.blogg.se/
Postat av: M:et i M.E.S

kommer idag ;)

2008-12-16 @ 07:11:29

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0