all i want for ramadan is you!

varför kan snön inte bara lägga sig på marken? jag vill ha snö igen!!!

slutade tidigare idag och stack hem till ida. kollade på jiddra inte med zohan som förövrigt är sjukt rolig!! och pluggade lite matte. körde hem i snöovädret och sitter här nu. hoppas på att något bra kommer på tv.

är depp för lussevakan. alla har något att göra umot jag. ska nog sitta hemma och tycka synd om mig själv.. eller göra något nyttigt. kanske ut och jogga och plugga? haha!

imorgon ska jag nog va med andrea. hon ska hjälpa mig med matten för jag ligger verkligen långt bak. och hon är dutti. :) så det kommer bli "fint som anus". :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0