the nightmares came over me again

nu fick jag helt plötsligt feteångest!!!!!!! jag vill ju ha sommarlov. inte gå i den deppiga äckelskolan!!! fanfanfanfanfan!!! imorgon ska jag få träffa ida. det var hundra år sen!! :D iiih :*
jag, emma & maja ska gå till skolan imorgon. endast för att jag är så snäll och går med emma eftersom hennes cykel inte finns längre. rip. eller det kanske den gör men den är iaf bortrövad. hehehe. stackare.se
nu ska jag lyssna på billie the vision and the dancers, sen ska jag försöka komma i säng om ett litet tag ;D får se hur bra det kommer gå! thihi.

pussssss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, mer än jag som inte längtar :) men ska bli skoj att se dig!

2008-08-22 @ 07:19:30
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0