sommarvinter

alltså jag hatar mellantinget mellan sommar och vinter som kallas höst? haha! jag vill ha en mix av de bästa årstiderna! tänk om man till exempel kunde gå ut och sola på stranden just nu och bada lite, sen kommer man hem, går in och lägger sig under duntäcket som jag endast kan ha under vintern eftersom jag är så varm när jag sover. och rätt som det är börjar det snöa. man kollar på tv och rätt som det  kommer en julreklam på tv. och när man fått nog av det tar man på sig ett par snygga jeansshorts och ett par gladiatorskor och går ut i solskenet. man åker t.ex till malmö eftersom man har sommarlov. på kvällen blir det jättekallt och då får man ta på sig en stickad fin kofta. hahaha! sånt här drömmer iallafall jag om just nu!

ska smörja in mig nu för jag har börjat fjälla.. det lilla bruna jag har kvar börjar försvinna och man börjar bli höstblek..
sen ska jag & lollo äta b&j, skriva listor och kolla film!! :D

pusssss!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0