moneybrother

hejsan allihopa!!! :D

idag har varit en mkt bra dag! jag har hunnit med mkt tycker jag! :D
jag mötte upp emma & vicky och vi körde sedan in om ewe. vi åkte ner till stan och kollade lite grejer, jag bokade bla klipptid till den 15 sep! megalänge tills dess juuuu! :O LUGG ELLE INTE? BRUNT ELLER BLONDT? sen hem igen ett litet tag. beställde hem min skinnjacka som kommer om ca en vecka! WIIIIIIIIHOOOO! can't wait!! :D sen mötte jag upp vicky & ewe och åkte till malmö. gick runder och åt lite gott sen träffade vi frida och julia och kollade på moneybrother. han är hethethet! :D och bra och cool och allt :D sen tog vi tåget hem och nu sitter jag här :D ska skriva ner vad jag ätit idag eftersom jag och en kompis är duktiga ;D haha!

nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

Du passar grymt bra i brunt hår! Men jag vet inte om du ska ha lugg eller inte, vet inte om jag har sett dig i lugg? :O Har jag det?!

2008-08-20 @ 13:47:34
URL: http://lundius.blogg.se/
Postat av: Amanda Lundius

Ja, tänk så passar du skitbra i det :D

2008-08-20 @ 18:09:36
URL: http://lundius.blogg.se/
Postat av: Suss

Usch, ja jag hade också räknat med klippning innan skolan men icke sa nicke, det blev den 9 september istället...

2008-08-20 @ 18:39:39

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0