lugg & skinnjacka

idag har jag varit och sett miss li med emma, lollo & jee. hon var bra :D sen gick vi runder ett tag. vi såg timbuktu som sjöng en låt med tingsek. wiii! sen åkte emma jee & jag hem till jee och snackade lite. jag har blivit inspirerad. lugg, skinnjacka och - 5 kg it is! haha! lugglugglugg, can't wait. sen får vi se om jag passar i det eller inte men man lever bara en gng och då ska jag testa det! fniss.

nu ska jag lyssna på lite musik sen sova för imorgon ska jag träffa elsa!! :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Maja

ska bli spänande att se dig i lugg :D

2008-08-19 @ 11:06:04
URL: http://coociidog.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0