louise in my heart <3

nu är jag hemma hos louise. vi har haft så jääääävla kul! 

igår va vi då i malmö. alltså jag säger ba, shit! no words lixsom. vi shoppade. jag fyndade två kjolar och en kofta och en foundation. woooooah, and living the dream. lolloeye köpte en tröja, en kofta, en väst och ett nitskärp. sååååå jävla snyggt! sen så skrattade vi mest *fNiZz* 

detta var lollos kommentar om gårdagen som faktiskt var mycket mysig. lollo var på knashumör och det är alltid skoj (till en viss gräns) ;D vilket jag nog också var ja.. efteråt åkte jag hem och åt äcklig mat och sa adjö till ida i telefonen som åker till fjället idag. ;) sen har jag och lollo sovit i hennes källare. kallt och mysigt. höhöh. vi sov till ca halv ett. vi har även kommit på att hennes dator kan prata. det var vår underhållning igårkväll. vi asgarvade rent ut sagt! haha

ikväll ska jag fira vickypicky som idaf fyller sjutton år! GRATTIS :D 

ha en bra dag. 

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0