i don't belive in love för fem öre

idag har jag varit nere på maddes med vicky. vi hade pepptalk i nån timme. megamysigt och behövligt. inte för att det har gjort mig klokare?
sen åkte jag hem och gjorde ingenting ett tag. sen kom lollo (<3<3<3<3<3) hem från blekinge och dirr hem till mig :D som jag saknat henne. sen åkte hon, jag & maja till konsum och köpte godis ;) har pratat och så hela kvällen. och gud vad jag kommer sakna er :( ;( ville inte att ni skulle gå. men jag behöver ju sova. haha. inte för att jag lagt mig än.

och skoj att du hör av dig ida!!

ha det bra blekfisar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt.

2008-08-03 @ 00:18:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Maja

vi kommer sakna dig med julls :)

Och du måste tro liiiiite på kärlek ? ;)



ooh, så ida hörde av sig ;) haha!

du får höra av sig så fort du är hemma!

2008-08-03 @ 10:48:29
URL: http://coociidog.se
Postat av: louise

vill du veta hur mycket jag saknar dig. fy fan va mycket jag kommer sakna dig senare då........... åh!

2008-08-04 @ 01:10:42
Postat av: louise

jag saknar dig. och du måste tro på kärleken!

2008-08-06 @ 00:14:03
Postat av: louise som fan

aaaaaaaaaah :D:D:D snart sticker jag till göteborg och way out west!!!!!!!!!!!!! jag saknar dig och allt sånt. <3333333





L Y C K A. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-08-07 @ 01:27:39
Postat av: VL

KOM HEM NU! Jag saknar dig megamycket! btw du är bokad kl 7 på onsdag ;) PUSSSS!

2008-08-09 @ 21:33:49
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0