hataskolan.se

igår var det skola. emma, jag & maja gick dit. kom i god tid och sen träffades vi i klassrummet. klassen verkar ok, men uschfyblä vad jag inte vill gå i skolan :( jag är depp.... men ja, vi kollade på film och sånt. sen fick vi en uppgift där vi skulle berätta en sak vi skulle vilja påverka i världen. haha, inte det lättaste att tänka ut när man inte har tänkt på något på hela sommaren! ;) jaja, vi slutade iaf vid två. sen gick emma & jag hem igen. jag gjorde vid mig sen kom ida och så. vi var här ett tag sen tog vi tåget till malmö med lollo, maja & johanna. alla från skolan var på tåget typ. vilket väsen! hahaha! jaja, sen såg vi familjen. helt ok. gick runder, åt lite och sånt. sen åkte maja och jag hem vid elva. skönt.

idag har jag städat. får passa på när det regnar. sen ska jag hyra film med flicks och bara mysa :D

ha de bra! :D

Kommentarer
Postat av: louise

jag stod längst fram på smk och vrikade fötterna i mina PLATTA skor. ha ha... jag vet faktiskt inte hur jag lyckades!

2008-08-23 @ 16:57:50

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0