du är värd att dö för

igår lyckades jag somna till en film för första gången. hehehe. jag & lollo åt pizza och sånt. jag har sovit på vårt hemliga ställe inatt. där är kallt o mysigt. jag ska hem om ett tag. då får jag inte glömma tröjan jag ska ha på mig imorgon. vi har sovit i fjorton timmar i natt. sen idag ska jag göra spanska, italienska, samhäll & matte. skoj va? 

lollo har laddat för att gå upp ur "sängen" i två timmar. och nu kutade hon upp!?!? undrar vad som hände! hahaha! hoppas hon kommer tillbaka.......

puss & kram vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: louise

ahahahhaa, ändå kul att jag bara kutade upp. hade velat se mig själv då.

2008-08-31 @ 19:23:25

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0