"ååh vad jag är romantisk idag"

fast hade det varit sådär hade det nog varit ganska tråkigt det med.. gud har säkert kommit på att eftersom ett år är så långt så måste varje årstid ha sin tjusning. fast jag kommer inte på något till hösten? våren är pirrig för att det snart är sommarlov och så får man börja ha lite tunnare kläder på sig, sommaren finns det inte så mkt att säga om än att jag ääääälskar den, hösten? och vintern med snö (om man har tur) och julafton och massa tända ljus.

hahahah.se

nu måste lollo rädda mig innnan jag blir psykiskt sjuk av alla mina taknar.

pussinussitussi

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAH! som du sa.. tur att jag älskar dig annars hade jag trott du var störd! :*

2008-08-24 @ 15:42:34

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0