You mean well, but you make this hard on me.

image147hejsan!

har inte skrivit här på länge. har helt enkelt inte orkat.

iallafall så har jag segat hur mkt som helst idag. alla har varit så busy och inte haft tid med lilla mig. så jag har städat rummet, suttit vid datorn, tittat på tv och lite sånt. ganska skönt, men ändå roligast att vara sysselsatt med lite mer fartfyllda saker.

igår dansade vi salsa på spanskan. var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig. :D men lökigt blev det.
efter skolan åkte emma och jag ner till stan och fixade med sommarjobb. sen fikade vi. mumma. direkt när jag kom hem ville vicky ut och gå, så då blev det en prommenad med henne och ida ner till havet. myspys.
sen åkte ida med mig hem. lollo kom senare och även johanna. kollade på tv, käkade popcorn och sånt. skoj att vi har börjat träffas igen! :)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. emma, hör av dig om du vet vad. ;) hihi!

ha de bra!
pussssss!

Kommentarer
Postat av: Suss

Åh, var blev det jobb då?

2008-04-13 @ 20:24:21
Postat av: Frida

Snyggebild:D

2008-04-24 @ 19:37:29

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0