why do all good things come to an end?

hejsan!

nu har våra älskade spanjorer åkte hem efter en händelserik och megarolig vecka. jag orkar inte skriva ner allt vi gjort, men jag lär nog aldrig glömma det! vill ni läsa liiiiite mer i detalj - gå in på vickylindell.blogg.se :)

veckan har bestått av malmö, fest, nimis, bowling, fotboll, innebandy, tidningsintervjuer, center syd, stadsvandringar, öresund runt, laser dome, louisiana, skratt, tårar och mycket mycket mer! lägger nog ut en hel del bilder på bilddagboken när jag har lust.

idag har jag stannat hemma från skolan eftersom jag är så otroligt trött och depp! haha! men imorgon blir det back to the normal life.

see you later aligator. i miss you maria! :/

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0