sunny day

vilken fin dag vi har idag :D jag blir helt lycklig. segade från tio till halv tolv, sen fick jag nog och joggade en runda :) mycket skönt fatkiskt. så nu har jag lyckats att träna tre ggr denna veckan, som var mitt mål. men jag vet inte om jag sticker till friskis imorgon iallafall. we'll see.

igår var jag & emma i stan och i sista stund (2 minuter i 4 rättare sagt) kunde vi lämna in hennes sommarjobbspapper på kommunen. :) sen åt vi baugette. mumma. efter det åkte jag, med pappa, johanna, hannes & matheo till Birgit. de åt kakor medan jag satt och kollade på. mkt jobbigt eftersom hon gör vääääärldens godaste kakor. menmen.. efter det åkte jag snabbt hem, tog på mig en varmare jacka, cyklade till ida och sen till exan. där kollade vi på fotboll. trevligt att träffa lite folk :) sen åkte vi till Don Pedro & åt hos carro. det var gott :D sen åkte vi till hemmakväll och köpte tuggummi. jag & ida åkte sedan hem till maja och bara tog det lungt. mysig kväll :)
nu ska jag duscha, sen städa och ev plugga tills ida ringer mig :)


Kommentarer
Postat av: VL

Det blev kaos går, sorry att jag inte hörde av mig. Mobilen dog så hade inte ditt nummer och allt blev pannkaka. Hoppas det inte blev för mycket klabb för dig :) Säg till när du har tid nån annan dag! Love VL

2008-04-20 @ 10:29:31
URL: http://vickylindell.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0