mezo

god förmiddag!

igår efter skolan åkte jag hem ett tag och tog det lungt. sen kom emma & hämtade mitt locktång-set, som inte hade fungerat? :/ tråkigt tråkigt.. sen gjorde jag vid mig och begav mig till ida. vi kollade kostnader till spanien och sånt som vi är megaladdade för att besöka! :D Andrea och jag bestämde också att vi ska försöka sommarjobba tillsammans :D hoppas nu det blir så också. för jag dör hellre än att jobba ensam detta året igen, i mitt område..

sen tog ida & jag bussen som även maja, lollo & johanna hoppade på sedan. vi tog tåget till hbg och gick sedan bort till menzo. första gången jag var där, men därvar riktigt mysigt. åt bakad potatis och sånt :) sen satt vi och snackade ett tag. sen skulle vi med en buss om 4 min. johanna & lollo hann med, inte vi andra. vi fick vänta på tåget, sen åkte vi ner och mötte dem i stan där de hyrt film. vi åkte hem till maja & såg den. sen efter ett tag, innan den superdåliga filmen var slut, gick vi hem. mysig kväll. :)

"maja, vet du vad den här filmen handlar om? han har blivit kidnappad!"

Kommentarer
Postat av: samvetet, robin ja.. du hajar! nr2

MEZO***** heheh,

2008-04-05 @ 13:37:30
Postat av: peace out :*

ja det var mega myyyys . :** haha , kommentaren XD

2008-04-06 @ 17:24:57

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0