gräsplätt i trädet

god kväll!

jag måste bara säga hur mycket jag tycker om våren. och nu är den här. hoppas jag! långa dagar och lite varmare. :D

idag var det en helt ok dag i skolan. alltid skoj när man har rast med ida & vicky :D efter skolan åkte jag hem till emma. vi åt och pluggade lite.

fastän inte emma kommer läsa detta måste jag ändå säga att jag tycker om henne väldigt mycket :) hon är allid glad (eller ja :P ) och rolig. hon vill mitt bästa och gör allt för att jag ska vara lycklig.  Hon ger mig även komplimanger och råd som jag inte får från så himla många andra. sen är hon smart och snygg vilket inte gör något ;D haha! men hon är iallafall en mycket bra kompis som jag är glad över att jag lärt känna. fastän hon ibland öppnar dörren till mitt sockerförråd. men det gör jag en aning mer på henne också. jaja. nu ska hon inte få bli alltför självsäker och kaxig av denna texten.

vid fem ringde johanna till mig och vi stack till friskis. gick ganska uselt. men jag var iaf där :D

nu ska jag se på andra avenyn, sen nanna  så att jag är utvilad inför idrotsprovet imorgon :)

nattinatti!

Kommentarer
Postat av: JEe

Sitter emma och säger att hon blir avundsjuk när jag ringer dig? :O hur avundsjuk blir man inte på sån text då :O så har du aldrig skrivit om mig, men om emma ett antal gånger. nu blev jag avundsjuk :D (skriv nu ingen text om mig för att jag påpekade det hahah) puss julietta

2008-04-16 @ 11:10:05
Postat av: Emma

du är nog en av världens gulligaste! :) synd att alla inte tyckte så gott om mig. ;) haha. Nej men det var väldigt kärt. :) (jag är vääääldigt tålig med dig och ditt gnällande, så så ofta lyckas du inte göra mig irriterad! haha)

2008-04-16 @ 20:07:28

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0