Ny blogg!

image1Nu har jag sakffat blogg igen, ENDAST för jees skull! Haha, jag vet inte om jag kommer skriva här så mycket. Blir nog mest bara när jag har inspiration! ;f

Idag i skolan hade vi först historielektion med vår braiga lärare! ;f sen hade vi idrott. spelade volleyboll! wiii, vad skoj det är! :D efter det hade vi fördjupningstid, sen fick vi sluta.

resten av dagen har bestått av att plugga. har försökt göra lite samhäll som inte gick så bra eftersom jag inte förstår vad cp-lärarpraktikanten vill med sina cp frågor! sen har jag även gjort ganska mycket i min läslogg.
      nu håller jag på och läser i vittula. har bara en sida kvar, sen ska jag kolla igenom matten, sen är jag fri, vilket betyder idoooool! :D

¡adios!☺ 

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0