new haricut

image4god kväll allesammans!
idag gick jag upp ganska tidigt för att hinna läsa klart vittula, så nu är det avklarat!
efter det begav jag mig till skolan, där vi hade lite lektioner, och håla, sen åkte emma och jag till stan. vi kollade på gina tricot och håkanssons. hittade en fin klänning och jacka på H&M, men duktigt nog köpte jag det inte, eftersom jag ska spara lite pengar! :)
efter det körde jag & emma till min frisör, där hon lämnade av mig. den nya frisyren är ganska vågad, om jag får säga det själv. men ibland måste man chansa..
när jag kom hem och kollade på bilder jag tog imorse, fattade jag hur fint (enligt mig) mitt hår var innan.. men det växer väl snart ut igen..
mamma & jag åkte till kvantum sen och handlade lite. & nu sitter jag hemma och håller på att packa. ska bli underbart skoj att träffa flicks imorgon, som jag saknar så otrooooligt mkt! ;/ <3

ha en trevlig helg, det ska iaf jag ha, i huvudstaden! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

din nya frisyr är så grymt snygg att jag vet inte var jag ska ta vägen! Du ska vara mega nöjd! :)

2007-10-01 @ 16:36:20
Postat av: olivia

Meegameega fin frisyr! min favvo frisyr på alla andra, själv så trivs jag inte i det. men ack vad snyggt :)

2007-10-14 @ 21:34:24
URL: http://laislabonita.webblogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0