the day before spain!

hejsan!

just nu känner jag mig lite stressad! jag hade precis packat klart, och gick för att väga min väska. när jag kollade på vågen stod där 20 KG, och det är vad som är max! :S så jag fick börja ta av lite saker. så nu väger den förhoppningsvis inte lika mycket! ;) vicky var smart och kom på att man kan kopiera de sidorna i skolböckerna som man måste ha, så behöver man inte ta med sig dem! så det fixar pappa & jag imorron innan han kör mig till stationen.

jag har även varit på konsum idag och handlat knäckebrö (pan de galleta)  med en dalahäst på, marabou-choklad och kexchoklad! :) hoppas de gillar nåt av de svenska godsakerna! ;)

äh, nu ska jag duscha och raka benen, som vissa tvingade mig att göra!! :O ;D 
¡Adios y hasta luego!

image6

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0