pro-rollers

tjolahopp!

idag har det varit colegio. dagen där gick ganska snabbt! efter det åkte jag hem och åt lite och gjorde pyttepyttelite läxor. sen åkte josse och jag rollerblades till konsum, handlade glass och choklad, åt det på en backe och sen åkte hem igen. och ny fryser jag om rumpan eftersom vi skull åka ner för backen på huk och såklart gled jag på rumpisen! hahah! sen åkte vi hemåt. har ätit lite och så, och nu väntar jag på att nåt bra program på tv ska börja.. verkar vara ganska sällsynt.. men ha det!

Kommentarer
Postat av: sandra

rolig blogg du har =) kul när man hittar till nya bloggar! kram sandr4.blogg.se

2007-10-16 @ 20:29:41
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0