mattesnille!

helgen var lyckad och skoj, och underbart att få träffa er! :) <3
blev disco på kvällen, och nästa dag en del shopping. sen begav ida och jag oss hemåt.

idag har det varit skola. gick väl helt okej. jee var där idag! :) skoj att träffa henne! hade håla på spanskan, och möte om spanienresan på mattelektionen, så en lugn dag. fick även reda på mitt matteresultat som blev VG. blev ganska stolt, faktiskt! :)

efter skolan åkte jag direkt hem och började med historieläxan. har prov i övermorgon och är lite nervös över om jag kommer hinna öva tillräckligt mycket eller inte. ska även göra lite idrottsuppgift, sen ska jag faktiskt kolla på tv.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0