klassfiesta sp07b

igår vare klassfest!

maja kom till mig kvart i sju och vi körde sedan tillsammans till banken vid komsum för att ta ut pengar. sen körde image12vi till var vi trodde var lokalen! men där var det ganska mörkt. så vi fick ringa emma som fick möta oss! haha! var inte så jättemånga där när vi kom. men vissa hade redan börjat så smått? efter ett tag kom resten och vi kunde börja äta. blev tacos som de duktiga flickorna hade gjort! efter maten blev det inte så mycket mer, för då började det spåra ut ganska rejält. men trots allt detta, hade jag ganska skoj! blev ganska mycket springande genom dörren, vilket jag inte hoppas emma får skäll för! aja, efter en händelserik kväll körde maja och jag hem vid kvart över tolv och sov gott! :)

idag har jag bara tagit det lungt. kollat på film och ätit godis. får bli läxor imorgon istället! då ska jag även träffa idis ett tag! adios!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0