helsingborg

goddagens!

helgen har varit fullspäckad med mycket roligt.
i fredags hyrde jag film med maja, ida & johanna. det blev "vänner för livet", men eftersom jag & johanna snackade hela tiden vet jag inte riktigt om den var bra eller inte ;)
på lördagen var jag på väla med pappa & co. handlade en hel del. det blev två par jeans, en adidas-tröja, en cardigan, en kofta, ett par stövlar och en mascara ;) efter det åt vi på en sretaurang precis utanför stan. mycket mysigt. på kvällen var det tjejmiddag hos elli. mysigt dt med ;D
på söndagen tog jag det lilla lugna på dagen, sen blev det filmtime med andrea på kvällen. :)
i måndags var jag först i stan med cille på morgonen. gick runder och kollade det stora utbudet ;D blev tyvärr bara shopping för mig, eftersom cille's pengar hade försvunnit på ett mycket mystiskt sätt. efter shoppingturen gick jag hem till jee i regnet. vi passade mi och hyrde film. det blev "lets go to prison". den var ganska rolig. sen följde hon mig till bussen, så åkte jag hem.
idag var jag i hbg med elsa. mktmkt mysigt. gick runder i lite affärer. åt på ebbas och pratade. skoj att träffa henne igen. :) sen tog jag bussen hem och träffade ida ett tag. :)

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

svar: tack så jätte mycket :D:D:D

2007-11-01 @ 13:00:27
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0