grattis lill-snuff!

image10idag fyller min älskade lille systerson 3 år! GRATTIS! :D

idag var det först och främst skola som gällde. fick börja lektionen med att berätta om vår spanienresa. sen var det idrott då de andra spelade innebandy med inlines! såg väldigt roligt ut! efter det var det nog matte. ganska segt, men skönt att jag inte ligger efter längre. sen var det även spanska. ganska skoj! har blivit lite klokare när det gäller preteritum och imperfekt nu! :) sen hade vi engelska, där vi fick göra ett oförberett prov! :O sen slutade vi!

jag åkte hem och satt vid datorn ett tag, sen kom ida och vi övade lite till hörförståelsen i spanska som vi har imorgon.

sen vid fem kom pappa & hämtade mig, så körde vi till svalöv och grattade lille hannes! :D stannade där ett tag, sen blev det TV! :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0