durango

image7nu är jag hemma igen från Spanien. var hur underbart som helst.
bodde hos maria som var en mycket trevlig, söt och social tjej! hade väldigt skoj och saker att göra hela tiden! var det inte utflykter där väskor blev snodda, så var vi med folk som rökte på, eller så var vi i skolan, eller på fiestas, eller gick runder på stan. jättemysigt! :)
lite tråkigt att komma hem nu till det vanliga, men jag ser fram emot att de kommer till sverige sen! vi har redan bestämt att vi alla ska tillbaka till Durango igen till sommaren! :D

idag har jag varit med ida. vi har kollat på filmer! har även kollat på lite foton från spanien! imorgon blir det nog läxor, sen vet jag inte!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0