congrats

image5idag är det lollos födelsedag! grattisgrattis!

idag har det varit en helt okej dag i skolan. hade först historielektion där jag & maja övade lite inför provet. sen hade vi idrott. spelade volleyboll som är himlans skoj. fast jag sög när vi spelade "match".. sen hade vi fördjupningstid där vi skulle fylla i nån grej, sen övade jag lite mer till historieprovet.

efter skolan har jag varit i hbg och hämtat mamma på sjukhuset. och nu sitter jag här med historieboken i högsta hugg! ska öva ett tag till, sen skiter jag i hur det går!

Kommentarer
Postat av: jaj

varför har hon varit på sjukhuset? :(

2007-10-03 @ 16:35:34
URL: http://jee.webblogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0