you can't stop now.

image15hm, när var det senast jag skrev här?
äh, iallafall så har lovet gått jätesnabbt. i övermorgon sitter jag i skolan som vanligt och tråkar.
i torsdags var jag hemma på dagen och fixade lite. sen vid fem åkte jag ner till stan och mötte upp mamma. vi handlade presenter till mitt kusinbarn, sen åkte vi till pizzerian i rydebäck och åt den godaste pizza jag ätit nån gng. sen gick vi upp till min mosters nya lägenhet som var jättefin! :D

i fredags (igår) var jag med andrea & fridah. vi hyrde film på videomix. den hette wind chill eller nåt sånt. den var väl helt ok, tror jag? det blev mestadels snack och ätande av mitt äckliga godis :) sen tog jag & fridah bussen hem. skulle egentligen till min syster, men det blev försent och mörk! (A) så det blev tv hela kvällen eftersom mitt internet inte funkade ;(

i lördags vaknade jag ganska tidigt. sen kom lollo hit och vi chattade, fotade, fixade i ps och sånt. sen åkte vi hem till henne & kollade beck. läskig! :D sen cyklade jag hem i mörkret!

i söndags skulle jag egentligen va med josse. men hon kunde inte.. så det blev en pysseldag.

idag var det skola. ganska skoj att va tillbaka efter lovet. slutade ganska sent.. var nästan mörkt när jag cyklade hem.. :/ just nu målar jag naglarna, vilket jag egentligen inte boder göra. ska läsa samhäll nu!

ciao!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0