vi drar till malmöööö!

tjenare i boet!

i fredags var det en ganska skoj skoldag. efter svenskan, då vi slutat tidigare, cyklade jag till stationen. tog tåget till malmö där lollo väntade på mig. vi gick runder i lite affärer. hon hittade många fina saker! :D jag hittade med lite smått & gott. sen fikade vi på Mc, donalds. gottit. synd att jag inte hade med mig mitt CSN kort bara ;) sen gick vi till stationen. var typ fyrtio minuter tidiga, så vi satte oss på perrongen och väntade. sen kom tåget och vi hoppade på och väntade där ett tag. och när vi börjar rulla framåt, kommer jag på att jag glömt trycka biljett?! och så klart kommer kondruktören och ska se min biljett. så fick säga att jag hade glömt att trycka en. så han sa att det blev 100 kr extra, eller så fick jag hoppa av i lund. och det är väl självklart att man hoppar av i lund?! jag testade att hoppa av tåget snabbt och sprang och tryckte en biljett, men det var nåt fel på mitt skånetrafiken-kort, så det funkade inte. annars hade jag & ulls sluppit sitta där i en halvtimme. men tiden gick ganska snabbt! :D så sen kom vårt tåg. jag skjutsade lollo hem till henne och så satt vi vid datorn lite och sånt. sen cyklade jag hem i ösregnet.. :/

i lördagds (igår) var jag nere på julskyltning i kassakroken med mammis och syster. var ganska mkt folk, så blev bara en snabb runda. handlade även en farsdagspresent eftersom vi skulle fira farsdag på kvällen. hade inte hunnit det innan. så jag åkte med syster hem, och hjälpte henne med maten, sen kom pappa pch vi åt gott! :)
sen sov jag över där! :)

idag vaknade jag av hulligan-hannes och busade med honom ett tag. sen putsade jag fönsterna hemma hos dem, (för 300 :-) medan hannes och syster bakade kaka. sen åkte vi hem med den till mig, så "mormor" fick smaka. sen åkte de hem igen. och nu sitter jag här med matteboken i högsta hugg. ganska segt, menmen..

Kommentarer
Postat av: Jess

den är köpt här i afrika...

2007-11-25 @ 20:23:16
URL: http://jessjess.se
Postat av: sandra

svar: tack! trädet har jag köpt på åhlens för 125 kronor typ.. och ja mobilen kanske dyker upp snart ;)
kram

2007-11-25 @ 22:04:18
URL: http://sandr4.blogg.se

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0