ursäkta, ska vi dansa?

är ett hot allt som krävs för att få lite kommentarer?

nu får ni skärpa er! :D

i fredags tog jag & ida tåget till malmö. träffade elsa på stationen där vikor kom & hämtade oss efter ett litet tag. vi gick till triangeln där det var ett tält med gratis pannkakor och magnus karlsson. så vi var där ett litet tag, sen gick vi, som tur var, innan han började sjunga. vi bestämde oss för att gå och äta nånstans. blev en kinaresturang som man fick mycket mat för typ 35 spänn! blev lite matkrig där med. sen gick vi runder. fick träffa viktors kompisar, vi åt på mc donaldns, var på pressbyrån, elsa & viktor "åkte skridskor", sen vid halv tio begav vi oss till stationen och hoppade på tåget. sen när vi kom fram hämtade mamma & arne mig & ida på kvantum! :)

på lördagen kom hannes hit. busig som alltid. var ute och lekte med honom på leket, sen åt vi köttbullar, kollade på katten gustav, åt pepparkakor och godis, spelade fotboll med ida, läste böcker, spelade kort , sprang runder i huset, busade ännu mer och mööös! :D riktigt gulligt! :) sen var syster här & åt. det var mysigt. sen blev det bara slapp på kvällen.

idag har jag inte gjort alls mycket.  skulle egentligen på f&s , men orkade verkligen inte imorse. hoppas inte andrea var där & väntade, vilket jag betvivlar! men jag ska iaf plugga till NK-fete-äckel-provet nu, sen ska jag städa rummet. efter det ska jag slöööa framför tv:n, i think!

hare bra! :)
 

Kommentarer
Postat av: louise

nu kommenterar jag, men jag har ju inget att skriva!!!!!!!!

2007-11-18 @ 13:45:36

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0