nyckellös..

goddag!

jag tog på min min nyinköpta, varma jacka imorse och cyklade snabbt bort till mötesplatsen där emma kom efter ett tag. vu körde till skolan och när jag skulle låsa cykeln had ejag inga nycklar att låsa den med. så det slutade med att jag hade jackan hos susanne, gympapåsen hos emma och väskan hos johanna. och det var ju typiskt att maja ska va sjuk just idag när jag har glömt nycklar och hon har min extranyckel!
hade svenska där vår lärare var ganska irriterad och allmänt dum. som tur var slapp jag veckans ord idag. sen hade vi idrott. ganska seg lektion. matten var heller inget att hurra för. men spanskan var bättre. där fick jag reda på mitt prov som blev mvg. mycket stolt! :)
förresten! måste tillägga att jag hade även tur på lunchen, för att apparaten som kollar våra matbrickor var sönder, vilket betydde att jag skulle få mat idag även då min matbricka var i nyckelknippan!
på svenskan gick vi igenom grammatik där jag inte tror att jag är den enda som inte fattar nåt? efter det ficm vi sluta.

begav mig hem snabbt, men kom på i trädgården att det skulle bli svårt att komma in utan husnyckel (nu har säkert ordet nyckel förekommit ganska mycket i texten) så jag cyklade till mormor, vilken som sagt innebär gnäll och godis. när mamma kom hem cyklade även jag hem. med dåliugt samvete efter att ha ätit en del hos mormor tränade jag på friskis. faktiskt skoj och avslappnande nu efteråt. gjorde även klart spanskaläxan och ska nu snart göra mig beredd för engelskan. sen ska jag ta en macka, och mysa framför tv:n.

ciao!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0