Lalalalaaaaaaalalalaaaaaaaaa

hej i stugan!

en eftetrlängtad sovmorgon fick jag till slut imorse. var vid skolan klockan tio. kan inte säga att jag var pigg som en lärka, men det fungerade bättre än igår!
hade historia och samhäll. ganska sega lektioner som jag inte har tålamod till. sen hade vi engelska.
på lunchen fick vi reda på att vår bild var inställd idag, och därmed fick vi håla från sista lektionen! jippi!

efter skolan åkte jag hem och satte mig ner för att göra klart mina läxor tills imorgondagen.
sen var jag på konsum och handladae mjölk och lite annat, som mamma hade bett mig att handla.
har varit en ganska seg eftermiddag då jag bara har suttit vid datorn som alltid, och kollat på tv. jag börjar faktiskt bli lite orolig för mitt datorberoende. borde kanske sluta lite? och hitta på vettigare saker istället? skaffa en hobby eller något? eller träna, som jag verkligen behöver. datorn är inte bra!

imorgon är det iallafall helg, vilket innebör singstar med andrea. du ska veta att jag redan sjunger upp för att vinna över dig! ;D

adiós!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0